Munkamenet - Webáruház készítés
Amit Önnek fel kell vázolnia:
elképzelés; a piac bemutatása; a piaci szereplők bemutatása; az ágazat további jellemzői; rövidtávú - fél éves - célok; hosszútávú célok; a keresőoptimalizálásra szánt összeg, a marketingre szánt havi befektetés; ha már induláskor szán pénzt Google Adwords kampányra, akkor annak összege; a rendelkezésre álló termékleírások, termékadatok; ha ismeri a konkurenciát, azok bemutatása;
Amit mi adunk, elkészítünk, elemzünk, tanácsolunk:
elemezzük az Ön online ágazatát; meghatározzuk a legfontosabb, legerősebb versenytársakat; javaslatokat teszünk kulcsszavakra; javaslatokat teszünk a kezdeti gyors növekedéshez szükséges keresőoptimalizálási, marketing megoldásokra és szükséges havi pénzbefektetésre; marketing tervet készítünk; felvázoljuk, hogy mi érhető el maximálisan rövid és hosszútávon; elkészítünk egy webáruház specifikációt, mely lényegében a webshop felépítését tartalmazza részletesen; egyedi arculatot, designt készítünk; programozunk, elkészítjük, elindítjuk a webshopot.
Munkamenet - Honlapkészítés
A honlapkészítés folyamata során előtérbe helyezzük azt, hogy az átadást követően a látogatókért vívott csatában a lehető legjobb esélyekkel induljon. Ezért a honlap felépítése és fejlesztése során minden esetben a keresőoptimalizálási szempontok szerint járunk el. Szinte ugyanazok a keresőoptimalizálási folyamatok szükségesek, mint a webáruház készítés esetén. A weboldalnál továbbá igen fontos szerepet kapnak a szövegek, így a jó és hatásos marketing szövegek megírása - melyet rengeteg esetben átvállalunk - elengedhetetlenek.
Mi adjuk a szoftvert, Ön pedig az ágazatában képviselt szaktudását. Így tudunk maradandót és egyedülállót alkotni!
Munkamenet - Keresőoptimalizálás
Javaslatokat teszünk a magas látogatottságot jelentő keresőszavakra, ezzel megalapozzuk a marketingtervet. Meghatározzuk, hogy mely kulcsszavakra körülbelül milyen időintervallumon belül kerülhetünk be a Google első oldalára. Ez a sikerdíjas keresőmarketing. Önnek azután lesz kiadása, ha a webáruház, weboldal bekerült a Google első oldalára adott kulcsszóra, tehát már potenciális látogatókat fog hozni.
Vállalunk továbbá látogatottság növelést is, mely során egyszerre akár többszáz, az ágazatán belül kiemelten releváns, kulcsszóra építjük fel a marketing stratégiát. Nyilván egy magasabb költségkerettel erősebb, jobban keresett kulcsszavakat célozhatunk meg, ugyanakkor az adott ágazat internetes versenyhelyzete sem elhanyagolható.
További megoldásainkról érdeklődjön >>
|